قوانین و مقررات:

 

برگزار کننده (مرکز تجارت جهانی دبی) شرایط حاکم بر نمایشگاه از جمله زمان، مکان و مدت، ساعات برگزاری، قیمت بلیط را تعیین میکند و حق تغییر هر یک از این موارد برای برگزار کننده محفوظ است.

انتخاب مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه برعهده برگزار کننده و کمیته داوران این رویداد میباشد. کمیته داوران و برگزارکننده نمایشگاه، با دقت تمامی درخواستها را بررسی کرده و حق پذیرش یا رد هر یک از درخواستهای هنرمندان و گالریها را برای خود محفوظ میدارد. کمیته داوران و برگزار کننده نمایشگاه میتوانند اجازه ارائه برخی از هنرمندان و یا آثار آنان را در نمایشگاه را ندهند و در طول نمایشگاه آثار تایید نشده را از معرض نمایش دور کنند.

 

شرایط ارائه
۱. فقط گالریها اجازه نمایش دارند.
۲. تمامی آثار ارائه شده میبایست کمتر از ۲۰ هزار دلار )۴۰۰/۷۲ درهم) بوده و ۷۰ درصد آثار ارائه شده، زیر ۱۰ هزار دلار (۲۰۰/۳۶ درهم) باشند.
۳. قیمت کامل اثر میبایست در کنار آن درج شده باشد
۴. هر هنرمند فقط اجازه دارد با یک گالری در نمایشگاه شرکت کند و اگر قرار باشد که هنرمندی از طریق بیش از یک گالری به ارائه آثار خود بپردازد، حتما گالریها میبایست موافقت نمایند.
۵. تمامی آثار ارائه شده میبایست اورجینال بوده و ارائه آثار کپی مجاز نمیباشد.

 

موارد غیرمجاز در نمایشگاه هنر جهانی دبی :
• افست لیتوگرافی
• ژیکله (تنها در صورتی که اجازه نمایش ژیکله داده می شود که اثر اصلی با استفاده از کامپیوتر تهیه شده باشد، هنر دیجیتالی)
• آثار کپی شده با سیستمهای پرینت تجاری، حتی با داشتن امضا و تاریخ توسط هنرمند و با تیراژ کمتر از ۱۵۰
موارد مجاز در نمایشگاه هنر جهانی دبی.
• چاپ دستی اورجینال اثر توسط هنرمند (قلمزنی، چاپ شابلونی، چاپ تک رنگ، سیاه قلم، لیتوگرافی، سایه و روشن)
• چاپهای انجام شده با دخالت و نظارت مستقیم هنرمند در فرآیند چاپ، خود هنرمند باید پلیت ها را ساخته باشد و تیراژ آن باید کمتر از ۱۵۰ باشد.
• در بخش عکاسی، چاپها باید اورجینال هنری باشند و چاپهای تجاری با تیراژ باال مجاز نمیباشند. این بدان معناست که عکسهای چاپ شده میبایست با کیفیت باال و در فرآیند چاپ کنترل شده توسط خود عکاس بازبینی و تایید شود و در اغلب موارد امضا شده و در تیراژ بسیار محدود باشد.
مجسمه ها
• آثار منحصر به فرد و یا با تیراژ کمتر از ۲۵ عدد
منشور اخلاقی
* غرفه دار موظف است در طول برگزاری نمایشگاه در غرفه حضور داشته باشد. اجاره دادن، واگذار کردن و استفاده شراکتی از غرفه ممنوع است مگر با هماهنگی با برگزارکننده. توجه داشته باشیدکه هزینه دریافتی برای تمام غرفه داران یکسان بوده و هیچ کمیسیونی برای فروش اثر از غرفه داران دریافت نمیشود.

منو اصلی